När du tänker tills huvudet spricker

LOV! Va ska jag säga!? Kan inte bli mer lättad. Plus att jag kände mig så sjukt duktig som tog mig upp imorse, och gjorde proven och allt annat idag! Good work. Va ialf riktigt kul igår. Blev till slut ja, Carro, Issa, Agnes och Nicke, som började med lite förfest här hemma , med as god mat och dricka, sedan drog vi mot otten där vi stanna resten av kvällen/natten. Muscho kul. Så nu efter ca tre timmars sömn inatt, skola, stan med carro och körning är ja halvt DÖD. så blir att sova ut. älskart. Imorn ska issa och jag bowla, sjukt kul! Jag suger, men va gör det liksom. Take care.

Den klänningen ska bli min helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0